I morgon händer det...

I morgon händer en stor sak i spelbranchen, nämligen att Call of Duty 7 avtäcks. Jag borde inte skriva det här men jag bryr mig inte så mycket om det. I alla fall så som ni borde ha räknat ut så är det ju inte Infinity Ward som gör det utan det är treyarch och eftersom att jag är så nördig så bryr jag mig mer om vad det står för utvecklare på spelet än vad det står för namn på spelet. I alla fall så har det rycktats om att spelet ska heta Call of Duty: Black Ops och inte Call of Duty 7. Det lär vi få veta i morgon i så fall. Spelet kommer att avtäckas på gametrailers så ni kan ju hålla utkik där om ni vill veta mer. Jag kommer förmodligen att skriva något om det i morn iaf.

                       /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback