Insåg igår när jag läste...

Insåg i går när jag läste igenom alla mina inlägg att jag har en nästan total avsaknad av personliga inlägg. Därav det lite skruvade inlägget i går. I fortsättningen ska jag försöka skriva inläggen mer personliga så att det blir roligare att läsa. I alla fall så läser jag nu om lite DLC till Just Cause 2 (var det föresten någon som köpte det spelet) DLC:erna ska komma i två olika pack.

Det första packet kommer 29 April och innehåller en F-33 Dragon Fly Jet Fighter, en Multi-lock Missile Launcher och Parachute Dual Thrusters som är två fallskärmar som sitter fast i en jetmotor. eh, aah.

Det andra packet heter "The Boom Pack" och  innehåller en Quad Rocket Launcher, en Cluster Bomb Launcher och en Air Propulsion Gun. Båda kostar iaf $1.99 på steam.

                              /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback