Jag hiitade en liten nyhet om...

Jag hittade en liten nyhet om att IW stämmer Activison på flera hundra miljoner på grund av uteblivna bonusar och inteckter och framtida vinster och hit och dit och fram och till baka. Jag är så sjukt less på IW och Activison att jag känner mig som om att jag ska spy. Det värsta är endå att om ett år så kommer Respawn entertainment att släppa ett spel om två-tre år som kommer att ges ut av Activision endå och då kommer allt bara vara en stor bluff. Eller inte. Men jag tycker iaf att jag skulle berätta nyheten för er. om någon vill läsa mer om det så kan ni få länken här. Jag har iaf försökt lära mig lite programering. Jag har nu gjort ett helt spel. Spelet är iof bara en text som säger att man möter en spyfluga i en skog och man kan välja om man vill slå honom i magen, huvet eller foten. Men det går frammåt.

                          /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback