Mer Radiogamer

Mer radiogamer. =) (fan vad mycket reklam jag gör för dem här på bloggen xD) Jag hörde i Radiogamer att Jonas skulle bort två veckor under sommaren och då tänkte jag: Då kanske jag kan ställa upp som vikarie. Så vad gjorde jag? Jo jag mailade Christian och erbjöd mig att ställa upp som GRATIS vikarie. Tyvärr så var han lite kinkig när det gälde vilka som skulle vara med och gästa Radiogamer för att: (jag citterar) Podcasten är min bäbis och jag är extremt picky med vilka som dyker upp i showen. Och dessutom är RadioGamer jag och Jonas.

Nu vill jag också säga till Christian att inte ta illa upp på något sätt. Jag älskar Radiogamer även fast jag inte fick vara med. Dessutom så har jag fixat texten nu så den är ljusare. Hoppas alla är nöjda med det.

Jag ska också berätta att den 17/6 går jag på "semester" från bloggandet. då blir det att ägna sig åt sommar helt och hållet. Kanske blir lite uppdateringar om det är dåligt väder men inte så mycket som nu. Lagom till skolstarten är jag till baka i alla fall. Innan dess så ska jag lägga upp två eller tre recensioner. Har inte bestämt mig på den sista än.

                                           /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback