Русский

Hej alla, förlåt för dålig uppdatering men jag har ju då ett liv vid sidan av mitt spelande, jag förstår att det låter otroligt men jag har faktiskt det. Men jag har iaf spelat väldigt mycket ett spel på mobilen som heter bubbletown och det har jag nött. Det är ganska kul och väldigt hjärndött, men nu har jag fastnat på en bana som är så jävlig att jag inte har klarat den. Men jag fick NÄSTAN igång mitt Assassins Creed II. Det ända felet är att det är på ryska och jag förstår inte ett skit av vad som står. Jag har lyckats komma en bit igenom att gissa mig fram men jag ska youtuba det och försöka få igång det.


                                               /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback