Tjejer kan.

Hej alla, jag hittade lite roliga saker på tjuvlyssnat.se som bevisar att tjejer kan det här med spel också.

Tre tjejer ~18 diskuterar aggressioner.
Tjej 1: Asså, ibland blir man så himla arg!
Tjej 2: Jaa men gud, jag vet precis hur det känns!
Tjej 3 (rycker på axlarna): När jag blir arg så spelar jag GTA, kör över några horor och sen blir jag glad igen!
De andra två tjejerna stirrar förskräckt på tjej 3 medan hon lugnt fortsätter att äta.

En kille och en tjej ~25 sitter och snackar om deras förhållande och alla intriger som uppstår, i spelet World of Warcraft.
Killen: Jag vet inte hur vi skall lösa det här…
Tjejen: Nä. Det är klart, jag förstår dig. Kan vi börja spela mer tillsammans?
Killen: Ja, det skulle kunna funka. Men jag spelar på Kharazan, det gör ju inte du.
Tjejen: Det är det andra problemet. Jag vet inte om jag klarar att du spelar med den andra tjejen några dagar i veckan och sen lägger en dag på att spela med mig.
Killen: Nä, men jag vet inte hur vi skall lösa det här. Det måste diskuteras.
Tjejen: Ja, helt klart.

Jag tänkte spela in en recension på Just Cause 2 i morn så den kanske kommer i morn.

                                    /L

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA, tjuvlyssnat <3

2010-03-12 @ 18:54:36
Postat av: Jennifer

Haha, dom är så grymma :)

2010-03-20 @ 18:23:19
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback