Wtf?

Hej alla, förlåt för att jag inte har lagt upp någon recension av Just Cause 2 men jag hade inte tid att spela in någon så jag kommer med den senare. Sedan så har jag ÄNTLIGEN fått igång mitt Dragon Age origins, så det ska jag spela, sedan ska jag ju recensera Mass Effect och sedan ska jag pröva Medall Of Honor plus att jag ska pröva Americas Army 3 så att det kommer att bli mycket matnyttigt här framöver. Sedan hittade jag en rolig sak på Kotaku:

För två år sedan gav Xbox live iväg 72 stcken limited edition xbox framsidor med Need For Speed: Pro street design. En kille bestämde sig för att sälja sin på eBay och fick över $200.

Säljaren från Queens N.Y annonserade det som en extremt sällsynt samlar exemplar men utgångspriset var bara $30. Hans jobbarkompis sa till honom att han inte skulle sälja det för under $60 så han höjde priset. Sedan, igår eftermiddag, en bjudare (med väldigt hög feebback) steg in och bjöd $200 och till slut så toppade en annan kille priset med $1.

Taskigt.

                                             /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback