Det kommer att bli en...

Det kommer att bli en stressig vecka nästa vecka. Jag har hur mycket som hällst jag ska spela. Ett ton läxor, jag ska börja på lexikonet plus att man kanske borde vara lite social också. Men det blir roligt. Jag fick ett stimulus pack av Activision så det ska jag pröva. Men på tal om Activision så har jag hittat en väldigt stor nyhet.

Nyheten är att Activision köper upp bungie. Och för dig som inte vet vad bungie är så är det skaparen till Halo spelen. Nu har de slutat med det och gått till Activision och ska utveckla något helt nytt. Jag gissar att det kommer att bli ett fps mmo eftersom att de har stor erfarenhet av de spelen. Dessutom tror jag att det kommer att bli till alla platformar eftersom att Activision kan jobba med alla. Men det blir spännande att se vad som kommer där ifrån. Nu är det alltså två nya studios att hålla reda på. Respawn entertainmen och den här som inte är en ny studio men det kommer att bli ett stort spel.

Vill ni följa min blogg så finns alla länkar till vänster.

                                            /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback