Det nya Call of Duty spelet...

Det nya Call of Duty spelet ska heta Black ops och för bara någon timme sedan släpptes trailern. Kotaku håller som bäst på att titta igenom den för att försöka hitta något matnyttigt och de har bland annat hittat djungler, atomubåtar, högteknologiska plan och vinterlandskap. Trots att detta låter spännande så tror jag inte att jag kommer att skaffa spet ändå eftersom att det är Treyarch som gör det och jag tycker inte att deras spel är lika bra som Iw:s spel. OCh eftersom att IW iprincip har gått i graven så kommer det nog inte att komma något nytt spel från dem.

Följ mig gärna på Facebook: www.facebook.com/skegamer.blogg.se. Eller med Twitter: www.twitter.com/skegamer. Eller klicka på länken till vänster.

/L

Kommentarer
Postat av: emma

får jag fråga vad FAN du gör hemma klockan 12?! du var ju på jb?

2010-05-03 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback