Har haft det riktigt...

Har haft det riktigt körigt den här veckan. Har ni mig på facebook så har ni nog förstått det. Jag kan ha skrivit det här på bloggen tidigare i veckan. Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva något. Min vakna tid har varit: Äta, skola och läxor. Det är knappt så att jag har hunnit med att vara på toa. Sprolla. Nu har vi ju lite ledigt och då ska jag hinna spela ikapp. Jag hittade en spännande nyhet också.

En ny version av Counter Strike Source finns som beta på Steam. Tyvär så finns det inga platser kvar men jag tänkte att jag skulle skriva lite om vad som har hänt från förra spelet. Här är ändringslistan:

  • 144 achievements added
  • New lifetime player stats and summary screens
  • New match player stats and summary screens
  • New end of round display with MVP and interesting fact about a player
  • Updated scoreboard with new icons, visual style, MVP stars, and avatar pictures
  • New cinematic death camera
  • New domination and revenge system
  • Added avatar icons to voice chat, scoreboard, and end of round display
  • Incorporated many source engine updates
  • Nu blir det att spela League of Legends och göra en recension i helgen.

                                                                         /L


    Kommentarer
    Postat av: vickej

    DREAMHACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2010-05-13 @ 12:53:06

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback