Hej alla. Ganska kass...



Hej alla. Ganska kass uppdatering i helgen. Jag va lite för trött för att skriva något vättigt. Men en sak har jag iaf gjort i helgen och det är att skaffa STARCRAFT. Det första spelet. Det ska jag hårdspela till den 27/7 när tvåan kommer. Om du inte vet vad Starcraft är så ska jag berätta det lite kort.

Starcraft är ett RTS från blizzard som kom -97 (tror jag) och är religion i Korea.

Det är typ så man kan sammanfatta det spelet. Jag har inte hunnit spela det än så jag kan inte säga så mycket mer om det. Jag ska spela det i veckan iaf och se vart det leder. Följ mig gärna på Facebook och Twitter.

                                                 /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback