I dag ska jag...

 

I dag ska jag vara sur. Jag var inne på game i dag och hade tänkt köpa Mass Effect 2. Det ända problemet var att det är från 18 år och då fick jag inte köpa det utan förälder. På vilket jävla sätt skulle det bli någon skillnad för mig att spela spelet om mina föräldrar sa att det va okej eller inte? Dessutom så fattar jag inte varför det är från arton. Jag tittade på baksidan på spelet och såg varnings symbolen för våld och fult språk. Och då är min fråga. Är det stor risk att jag tar pappas älggevär och går ut och skjuter folk bara för att jag hör ordet Fuck i ett spel? Nej. Och är risken stor att det händer om jag skjuter med futuristiska vapen på robotar? Nej. FUCK ÅLDERSMARKERINGAR PÅ SPEL. I morn blir det iaf lan. Då blir det att hårdspela DLC:t till MW2 =)

                             /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback