Jag loggade in på...

Jag loggade in på facebook och såg minst femton statusuppdateringar av folk som va på dream hack. Okej det är väll okej med det om det inte vore för att alla som skrev det var tjejer som jag är ganska säker på att de inte spelar något. Iaf inte något onlinespel. Och då undrar jag. Vad är meningen med det? Men om de tycker att det är kul så är det väll kul. Jag är inte den som är den. Jag tycker att det är bra att tjejer spelar spel. Men efter nyheten om counter strike source i går så fick jag ett infall att spela cs 1.6 och min känsla efter det är: VARFÖR sitter jag med den här skiten. Det finns tusen spel som är bättre än det här. Därför slutar jag med det nu.

                                                 /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback