Pilottest

Jag har hittat världens roligaste "spel." egentligen är det ett pilot test. Det går ut på att du ska hålla i en röd fyrkant och dra den med musen så att den inte rör de blåa fyrkanterna som åker omkring. Det låter kanske inte så kul men när man failar så kommer det upp en ruta som visar hur länge man klarade sig. Om man klarar över 18 sekunder är man bra. 21 sekunder är mitt rekord. Det sägs också att om man vill bli pilot i USA så måste man klara över två minuter. Glhf.

KLicka på bilden för att komma till testet.


Kommentarer
Postat av: CheckTheBloggAndYouWillSee :]

Heh. Jag klarade 17 sekunder på en laptop. Känner mig ganska kass -.-' x'D

2010-06-02 @ 20:47:01
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback