Den 2/6 kommer...



Den 2 juni kommer ett andra dlc till MW2. Det nya paketet kallas Resurgence Pack och kommer att inkludera fem "nya" kartor. Egentligen är det inte fem nya kartor utan två gamla och tre nya som det va i stimulus pack. (som jag för övrigt ska recensera sen) Den 2/6 är datumet som paketet kommer ut till xbox360. Datum till Pc samt priset på det nya paketet är okänt. Jag känner som så att om det kostar lika mycket som stimulus pack så känns det ganska ovärt.

I alla fall så släpps snart alpha protocol ganska snart. Jag är SJUKT spänd på det spelet. det är ett action rpg. Sedan såg jag i dag när jag loggade in på mailen att jag blivit inbjuden till den stängda betan av KingdomHeroes. Det ska jag pröva iaf.

Finns också på facebook och twitter också.

                                                                    /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback