Jag lysstnade igenom...



Jag lyssnade igenom Hela avsnittet av Radiogamer i dag. Jag började lyssna på det i går men då somnade jag så jag missade avsnittet när de pratade om mig. =D Jag tror att de snackade om mig i 10-15 minuter. De snackade om en tråd som jag hade lagt upp på deras fan-sida. Sedan nämnde Christian också att han tyckte att det var svårt att läsa texten på bloggen. Jag tror att han tyckte att texten hade ungefär likadan färg som bakgrunden. Jag får väll försöka ordna det. I morgon kommer i alla fall recensionen av Modern Warfare II Stimulus Pack.

Jag har spelat Knytt stories med Olivia. Hon är typ 5-6 år. Om du ska vara barnvakt så kan du ladda ner spelet. Det är gratis och tar mindre än en minut att ladda ner. Jag tycker också att spelet är ganska kul. På en svårare svårighetsgrad så är det ett spel som vem som helst kan fastna för. =)

                                              /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback