GameX

http://www.kistamassan.com/media/image/Gamex/Gamex_maskot_200.jpg

I helgen så kickar Sveriges första spelmässa igång. Gamex. Jag ska försöka att skriva detta inlägg utan att låta alltför bitter. Jag är nämligen SJUUUKT bitter över att jag inte kan vara där.

Om jag ska vara helt ärlig så är den största anledningen till att jag är bitter över att jag inte kan vara där att hela Radiogamer crew:en ska vara där. Jag har Radiogamer som religion på facebook. Behöver jag säga mer? Ni förstår nog hur mycket jag vill träffa dem. Det vore ungefär som att träffa gud. Men eftersom att man inte kan träffa gud så antar jag att det gäller samma regler för Christian och Jonas.

Sedan så får vi ju inte glömma att hela spelbranchen ska vara där. Så man kan ju vara där och prova en massa roliga spel och snacka med utecklare också. Dessutom så skulle det vara en cosplay tävling, streetfighter turnering, Starcraft II matcher... Alltså jag kan inte fortsätta prata om allt kul som kommer att hända där, jag blir bara mer och mer ledsen över att jag inte kan vara där... Jag måste fara dit någon gång...

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback