Apoklaypsen

Angående att så många spel handlar om zombies i dag så tänkte jag på en sak. Om apokalypsen skulle komma och alla skulle bli till zombies. Du överlever och får ta med dig tre personer. Här är de jag skulle välja:

Barack Obama:
För att han är ju politiker och då kan han ju leda samhället efter att alla zombies är döda. Plus att han känns som en politiker som kan slåss också och det är ju bra.

En forskare.
Gärna en snygg kvinnlig en som både kan hjälpa mänskligheten tillbaka till sitt teknologiska esse samt hjälpa till att återbefolka världen.

Chris Ryan:
För att han är militär i Englands elitförband. Kan mycket om vapen plus att han överlevde två veckor ute i öknen utan mat nästan och gick med 20 kilos packning. Det känns som att han kan överleva.

Det är de som jag skulle ta med mig. Vilka skulle DU ta med dig?

/L

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej xD

2010-10-13 @ 17:36:19
URL: http://shriek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback