Confirmed by Blizzard

http://www.lillagumman.se/wp-content/uploads/wow-twin-blades.jpg

Nu har Blizzard "äntligen" confirmat ett releasedatum till World of Warcraft Cataclysm. Stavat 7:e, wait for it, december. Vilket på Blizzradspråk betyder 28 mars 2011.

Okej det där var kanske lite dumt men Blizzard brukar ju försena sina spel ganska mkt. Jag tror att de försenade Starcradt II ungefär ett år. Kanske mer jag vet inte riktigt. Men det blir iaf kul med en ny expansion till WoW.

På tal om det så läste jag i PC Gamer att de hade frågat sina skribenter hur länge WoW skulle leva. Runt 2013 så gissade de flesta. Någon gissade på 2011 p.g.a för höga förväntningar. Jag tror på 2013 då folk har vuxit ifrån wow och det finns så många andra konkurerande onlinespel. Vad tror du?

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback