Slut på praoandet...

Slut på Praoandet då. tycker väl inte att det ska bli speciellt kul att fara på skolan på måndag men man har ju knappast något val. Jag måste säga att jag tyckte om min plats. Kanske en av få.

Jag tror btw att jag kan börja spela PlayStation nu så jag kan spela KH. Dock så kan jag inte köra seriöst så jag kan inte klara ut det :(

Men det kommer inte att bli så mycket spelande i helgen eftersom att jag ska sova över hos Marcus så vi ska ut och ganstra Norrböle. Tänkte dock att jag skulle göra en liten lista på alla googles program i morgon. Kan ni ju se fram emot.

Och föresten... Är det någon som vet något ställe där man kan lägga upp videor som är längre än tio minuter och kan vara större än två GB?

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback