Google

Jag lovade ju att jag skulle göra en lista med alla Googles program som jag kunde hitta. Alla dessa program (och aplikationer) finns på riktigt och går att hitta igen om man söker reda på dem.

Google translate
Google erth
Google wave
Google buzz
Google maps
Google chrome
Google Videos
Google Doc
Google books
Google calendar
Google Checkout
Google desktop
Google Diktionary
Google finance
Google Groups
Google Health
Google News
Google reader
Google Scholar
Goolge TV
Google SketchUp
G-mail
blogger
Picasa

Dessutom äger de ju:
Facebook
Youtube.

Jag tror att det där var typ alla som jag kunde komma på. Om ni känner till något mer som jag inte har tagit med på listan så får ni gärna skriva det i en kommentar.

Vad kan man då dra för slutsats av detta? Jo att snart kommer Goolge att äga hela Internet... Komihåg var du hörde det först.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback