3.3.2

Hej alla. Snart kommer ju recensionen av Neosteam. Men en sak som slog mig när jag uppdaterade mitt wow till den senaste patchen var att de har ändrat ganska mycket så jag undrar om ni vill att jag ska skriva lite eller prata lite om det. Kommentera om ni vill det eller inte. I alla fall så vet jag att alla tycker att jag är en nörd för att jag spelar wow men jag tycker att wow är bara så nördigt som man gör det. Om man skolkar från skolan och typ hoppar över att äta och träna för att spela wow så är det ju nördigt men om man spelar kanske en och en halv timme per dag så är man inte nörd och den som har något att säga emot så kommentera. Följ mig btw på Twitter också på @Skegamer

                       /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback