Army of Two

Hej alla, jag orkade inte spela in ett röstklipp till det här spelet för att jag har inte det här spelet. Jag satt och spelade det en kväll hos en kompiss så att jag har inte spelat så mycket. Jag håller på att spela Neosteam i väntan på Dragon Age Origins som jag kanske ska börja spela nästa vecka om jag lyckas få tag på det. I alla fall. Army of Two är ett third person shooter. Och jag är ju inte något hjättestort fan av den speltypen. Jag gillar first person shooter bättre men ändå så är det ett ganska rolgit spel. Det går ut på att man ska spela två egentligen. Jag tror att hela spelet falerar lite om man bara är en för att spelet går ut på att en person ska skjuta på fienderna och den andre personen ska smyga runt och komma bakifrån. För att när man skjuter så får man agro och då ju mer agro man får, ju mer skjuter fienderna på dig och struntar mer i din kompiss.

Eftersom att jag bara spelade det en kväll så har jag inte så mycket mer att säga. Snart så kommer jag att lägga in en ljudrecension av Neosteam. En annan sak är att ni får gjärna börja följa mig med blogglovin och gära bli ett fan till mig på facebook. Det blir du igenom att söka på skegamer.blogg.se i sökrutan.

Det var allt för denhär gången.

                                                    /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback