Project Natal

Hej alla. Det här är det som personerna på Microsoft jobbar med. Dom kallar det för Project Natal och är som en Eye toy 2.0. Den känner av allt som händer i rummet och läser av och registrerar det. Projektet har mött motstånd från flera håll men jag tror på det. Jag skulle vilja ha det också. Om jag hade haft en Xbox360 d.v.s. Aja, här är en introduktionsvideo. 

Och som jag har sagt förut: Följ mig på Twitter (@Skegamer) med bloglovin (knapp till vänster) och bli fan till den på facebook (sök på www.skegamer.blogg.se) Och som jag inte har sagt förut. KOMMENTERA! snälla (A)

 

 

                                 /L


Kommentarer
Postat av: Khim

Det där skulle vara asnice att ha!

2010-02-16 @ 12:05:45
URL: http://khimryden.blogg.se/
Postat av: maria

så jävla coolt!=D

2010-02-16 @ 18:11:06
URL: http://mariasteen.blogg.se/
Postat av: filipb

Vet du hur coolt det där var specielt med boxiningen och skateboardingen :D Ska det där komma ut eller har det kommit ut? :)

2010-02-20 @ 09:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback