wow 3.3.2

Hej alla, jag lovade ju att köra en liten wow specialare. Och nu tänkte jag skriva lite om den nyaste patchen. Iof så vet jag inte om de ändrade det i den här patchen eftersom att jag hoppade från 3.2.2 till 3.3.2 jag vet inte hur smart det va men. Jaja på en torsdá ja. Iaf så har de ändrat utseende på vissa monster. Den största uppdateringen är nog en liten cirkel med ett frågetecken nere på skärmen.

Den ser ut sådär.

Om man klickar på den så ploppar det upp en liten inforuta och det är väll inget fel med det men när det händer något nytt så ploppar det upp en ruta som man måste klicka som fan för att få bort.

 

Den ser ut sådär.

Det kanske är bra om man är en nybörjare men om man har spelat wow ett tag som jag och redan vet allt det där så är det bara irriterande. Det är lite lättare med quest också som ni kan se till höger på bilden. En annan rolig sak som man kan göra nu är att man kan minimera kartan. Eller inte minimera men man kan göra den mindre så att man kan gå och titta på kartan samtidigt. Det var väll de största förändringarna som jag har märkt. Eftersom att jag blev tvungen att börja om eftersom att min gamla server har tekniska problem. Snart så kommer jag att berätta hur man gör för att connecta till en privateserver.


                           /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback