Work in progress



Ni får ursäkta att bloggen ser lite fucked up just nu men jag håller på att försöka bygga om den lite. det borde vara ganska snart avklarat. Ända problemet är att mitt internet hänger sig i bland. Håll ut jag är snart klar.

Jag va in på game.se i går och tänkte att jag skulle kolla vad singstar Kent kostade+om det fanns till PS2. då noterade jag en srännadne sak (som du redan har sett om du följer mig på Twitter eller Facebook.) nämligen att spelet är från 16 år. Hur fan kan det va från 16 år? :O:O:O Man SJUNGER i det. Finns det stor risk att någon tar ett gevär och går på en skola och skjuter folk för att de sjunger Kentlåtar? Tror absolut inte det.

                                                  /L

Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHAH, så fult att det är 16-års gräns x)

2010-06-15 @ 18:10:02
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback