Jag får börja med...

Jag får börja med att uräckta för det här inlägget eftersom att det inte kommer att finnas något att hämta ur det för någon som inte gillar att gotta sig i andras olycka. (Iof så tror jag att jag bara har sådana läsare så vi kör ändå) I alla fall så tänker jag svära lite över min dator. Den tog exakt 20 minuter på sig att starta upp så att man kunde använda den men sedan så tog det drygt 15 minuter till innan den slutade hacka. Är det verkligen okej? Med tanke på att den funkade felfritt i går. Iof så gjorde jag mig just av med Security Tool (som är ett väldigt irrirterande virus (om någon får det så kan ni kontakta mig btw för jag vet hur man blir av med det)) Men det är ju borta nu så det borde inte göra någon skillnad. Aja om någon orkade sig ända hit ner så säger jag iaf hejdå nu.


                                                 /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback