Bossar...



Jag hatar Bossar i ALLA spel. Av den enkla anledningen att jag vill ta mig igenom ett spel utan att behöva sitta och skrika och svära och stänga av.

Eller okej, jag hatar inte exakt alla bossar i alla spel men jag hatar de bossar som till synes bara är Innslängda av spelutvecklare för att jävlas med oss spelare. Alla som har umgåtts med mig i sommar vet att jag har försökt ta mig igenom Kingdom Hearts. Och att jag varit helt stuck på en boss (som råkade vara en enorm Ursula). Och av denna anledning så skrev jag till en spelutvecklare som jobbar på Movinto Fun just nu och har ett för flutet på Avalanche. Och jag fick detta som svar:

Tror det beror på:
1. Utv. ser inte hur svårt spelet är
2. man tycker Bossdödarmet. är tydl
3. finns i vissa företag straffa spelaren attityd

Jag vet inte vilket jag tycker är värst. Jag kan kanske förstå punkt ett. Spelutvecklarna sitter ju med spelet i evigheter så det är klart att de inte tycker att den är SÅ svår men ändå. Man borde ju uptäcka det i betan.
Sedan finns det ju punkt tre som jag bara blir arg av. Nu är vi arga på spelutvecklare ett tag...

Sådär, nu går vi och blir spöade av en boss :D

                      /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback