I går var jag på...

I går var jag på Jhon Bauer och hälsade på. Det var ganska intresant, jag fick lära mig lite av tekniken bakom spel där du klickar på marken och gubben går dit. Det var ganska komplicerat men det hade med att datorn prövade två vägar och räknade ut att på ena stället kom man lite närmare än det andra och så gick man dit, sedan kunde man välja på två ställen till man kunde gå och då räknade datorn utvilket som var närmare, och så fortsatte det tills den var färgig. Eller det var lite mer komplicerat än så. Vi fick också låna datorer där och det är anledningen till att jag kunde uppdatera facebook kl.12 i går Emma.

Nu har jag även fixat en facebook gillla knapp till fänster så nu är det mycket lättare att gilla min blogg på facebook =)

                              /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback