Haters Gonna Hate

http://twenty-somethingtravel.com/wp-content/uploads/2010/08/haters_gonna_hate.gif

Jag måste säga att jag är lite förvånad, och om jag ska vara helt ärlig, lite besviken också. Jag trodde att jag skulle ha minst hundra hatmail i min inkorg i dag efter mitt inlägg igår. Jag har ju lyssnat på Radiogamer och där hade de en intressant diskussion angående hatmail och jag blev lite sugen på att få ett. Inte sagt nu att jag vill att någon ska trolla och bara skicka ett helt utan anledning. Men i Radiogamer så annsåg de att varje gång de fick ett hatbrev så blev det glada för att de hade fått någon att reagera.

Däremot så kom Tove (förlåt men jag kommer inte ihåg vad hon hetter i efternamn, hon är spelrecensent på SvD oaf) med ett intressant inlägg i diskussionen. Nämligen: "Att hata har folk alltid tid med på internet, att ni inte har någon hattråd på flashback betyder förmodligen att de tycker ganska bra om er" Jag anntar att jag ska tolka min kommentartorka som att folk gillar vad jag skriver och inte kan komma på något elakt att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback