Slut


http://blogg.myyzz.nu/wp-content/uploads/coffehound.BMP

Jag insåg en sak i går kväll innan jag skulle gå och lägga mig. Jag ska sluta blogga. Ja det är sannt. Jag gör detta för att det tar så pass mycket tid och jag tycker inte att det är lika roligt längre. Xbox flickan har ett bra citat: "Det som är så himla kul är responsen jag får från mina läsare. Utan den så skulle jag nog inte orka." Jag känner att jag inte får någon respons på något jag skriver. Ingenting som antyder att någon läser min blogg över huvud taget. Därför tänker jag sluta med omedelbar värkan.

Tack så mycket ni som HAR läst, det har varit jättekul men jag känner inget sug längre. Vem vet, kanske jag kommer tillbaka någon dag men just nu har jag inte lusst helt enkelt.

/L

Kommentarer
Postat av: Hedlund

Tråkigt att du lägger ner Linus. En blogg ska ju alltid börja först och främst som en egen passion för att sen kanske blomma ut till något som en bred massa kan ta till sig. Men jag förstår dig också, en blogg tar mycket tid och det är en tuff marknad.

Hoppas du kommer tillbaka en vacker dag!



God fortsättning!



//Hedlund, RadioGamer

2010-12-28 @ 14:29:57
URL: http://www.radiogamer.se
Postat av: kj ingvarsson

livet är bra underligt och intressant va!? sitter här sent på natten och gör klart min tyska för imon och skriver in `en plan` på google för att översätta det till tyska. av en slump hade det så att det vissade bilder och då såg jag en bild från dragon age och klikar där och PANG så hamnar jag här.



jag läste några av dinna inläg och tyckte att dem inte var så dumma. jag har faktist av en slump börjat blogga om spel själv (fast inte på en sån här egen sida). tyckte att allt var en rolig slump bara (ha ha).



tycker du gör alldeles rätt i att sluta om du inte känner för det. man ska inte göra sådant som man inte vill eller orkar (säjer jag som rider fasten att jag inte vill eller orkar det mer ;P) att driva blogg är nog väldigt roligt om man har läsare, men resan ditt kan nog inte vara rolig. tyckte dit sittat från xboxflickan var bra (för övrigt är ju hennes blogg väldigt bra) kanske börjar du blogga igen någon dag då du får tillbaka lusten, men tills dess får du ha det jäkligt bra och ha många nice speltimmar :)



PS; srry för stavning och att kommentaren blev så lång, drogs liksom med av bara farten.

2011-01-12 @ 23:33:44
URL: http://spelbloggenkain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback