Mass Effect Masterplan (ep 2)

http://www.johng.co.uk/wp-content/uploads/2007/11/mass_effect_logo_sm.jpg

Jag tänkte att jag skulle upplysa er om att jag nu har fixat buggen i Mass Effect så nu kan jag spela klart det till höstlovet. Det löste sig genom att jag gick in i koden i spelmotrorn och granskade den och insåg att en kodrad hade blivit muterad av någon annledning och...

Nej jag skojar bara. Det löste sig genom att jag laddade om en checkpoint en dryg halvtimme bakåt. Var förvisso drygt att spela igenom den halvtimmen en gång till men det var det nog värt tror jag med tanke på alla roliga timmar jag kommer att ha med Mass Effect 2.

Jag vet att ni bryr er innerst inne och att ni kommer att läsa det här och glädjas med mig. Om inte så är jag van...

/L

Kommentarer
Postat av: macke

kan jag få låna spelen när du är klar med den?=)

du kan ju höra av dig=)

2010-10-19 @ 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback