Stora förändringar...

Pff vad ska jag skriva här i dag då? Känner mig helt slut, det är väldigt mkt på skolan, jag känner egentligen bara för att spela Mass Effect så att jag blir klar med det och sedan peppar vi höstlov då det blir att spela mycket.

Jag läste btw att World of Warcraft, ni vet det där online rollspelet med några spelare, skulle genomgå en massa stora förändringar innan den här veckan är slut. Jag orkade inte riktigt läsa igenom nyheten (hata mig inte) men bland annat så skulle talangträdet möbleras om. Om du vill läsa hela nyheten så klicka här.

Linus out.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och du skulle ha kommenterat din msn -_- xD

2010-10-13 @ 21:05:48
URL: http://shriek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback