Stress...

http://kulturkonsument.files.wordpress.com/2009/11/stress.gif?w=424&h=311

Dagarna går och vi kommer närmare och närmare årets största spelhändelse i Skellefteå. Dessutom så kommer höstlovet närmare. Det som jag ska spendera med att spela Mass Effect 2. Av denna anledning så känner jag att jag inte har tid att skriva något vettigt eftersom att jag ju ska spela ut det första Mass Effect tills dess och jag har en bit kvar. Dessutom måste jag spela mycket mer Minecraft (eller måste och måste. Jag VILL spela mer minecraft) och börja knåpa på en Recension. Som om jag inte hade tillräckligt mycket på min fritid så ska dessutom skolan hålla på med något som kallas för läxa som de försöker tvinga mig att göra. Så jag känner som sagt att jag inte har tid med det här så... Hejdå

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback