Minecraft 24/7

http://lanraiders.co.uk/wp-content/uploads/2010/01/14ju8hf.png

Nu är det oficiellt, i och med det här inlägget, att Minecraft har tagit över min hjärna. Hela dagarna när jag går runt så ser jag hela världen i block. Min hjärna är typ uppdelad i två nu också. Den ena delen fokuserar på skolan och att gå och andas och allt vad man kan behöva fokusera på under dagen. Den andra är helt fokuserad på Minecraft. Hela tiden. Till och med när jag sover. Minecraft, Minecraft, Minecraft. Ni ska bara se alla sjuka ideér som jag har lyckats komma på. Min senaste idé är att bygga en bil. Några av de mindre skruvade ideérna är t.ex. att göra hela världen chackrutig, göra ett stort klassrumm och göra en curling bana. Det var bara några av de minst skruvade. Jag tänker inte berätta de mäst skruvade för då lägger de väll in mig på psyket eller något...

Nu ska jag i alla fall bygga en bil.

/L

Kommentarer
Postat av: macke

det ska bli kul att se om du klarar det=)

2010-10-29 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback