404

http://www.blog.wareseeker.com/wp-content/uploads/2009/10/404-error-nothing-found-demotivational-poster.jpg

Jag vet inte riktigt vad som hände i går men min blogg bara försvann. Jag gick in på den och fick bara 404 fel.
(som ni såg om om ni följer mig på twitter och facebook) Det varade dock bara någon timme och sedan var den tillbaka. Jag har ingen anign om vad som hände men jag skulle väl tro att det har något att göra med att blogg.se hatar mig. Jag vet inte varför de gör det.

Det kan vara så att de är sponsrade av Microsoft och så såg de att jag sågade Microsoft ganska hårt förra veckan och då tog de bort min blogg en timme som en varning.

Bara konspirationstorier men det kan säkert stämma.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback