Arg på allt



F*******ade j***a s***ns k*k h****tte. Jag måste jå omkring med någon j***a skena på tummen så jag är oförmögen att röra den. Vilket innebär att jag inte kan spela något medans jag har den. Vilket jag ska ha i tre-fyra veckor. Plus att jag inte får spela innebandy på tre-fyra veckor heller. Och som om inte det vore nog så är jag arg och sur av några andra annledningar som jag inte tänker skriva här. Saker går värkligen inte som jag vill. Någonsin. Jag tror jag ska gå isäng nu. Även fast klockan bara är halv nio och jag inte är trött. Vill bara att dena skitdag ska ta slut och jag hoppas att morgondagen blir bättre. Jag vet att alla läser min blogg för att veta hur jag känner och inte för att läsa om spel men tydligen ska man skriva hur man mår för att få fler läsare har jag förstått.

/L


Kommentarer
Postat av: emma

intressant bildval.

2010-09-24 @ 16:35:35
Postat av: Anonym

emma: Vad menar du? :O

2010-09-24 @ 21:43:12
URL: http://skegamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback