Ett liv...

Hej alla. Tyvär så blev det inget inlägg i går. Tro det eller ej men jag har faktiskt ett liv utanför bloggandet. (btw: vore det inte kul om typ DN stoppade pressarna nu och ba: STOP! LINUS HAR ETT LIV UTAN FÖR SKEGAMER BLOGGANDET.) Gårdagen tillbringades med min kusin Rasmus och vi såg How I Met Your Mother. ÄR det världens bästa serie eller är det världens bästa serie? I alla fall... Jag har kommit på en ny plan på hur jag ska få mer läsare till denna blogg. Ni kommer att få veta planen innan onsdag. Kan ju också avslöja att jag har stält lite frågor till Fat Shark och jag kanske har ett litet scoop där. Kommer nog också till veckan.

                                                       /L

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback