Inget mer spel


Hej alla friska människor som inte har handen inlindad i gasbinda.
Det blev inget inlägg i går eftersom att jag failade på innebandyn och blev tvungen att åka på lassa och röntga tummen. Detta tog exakt hela kvällen så jag hade inte tid att skriva något. Som tur var så hade jag inte brutit tummen bara stukat den jävligt hårt så nu har jag lindad hand och ett återbesök inbokat till Torsdag. Tyvärr så innebär detta i förlängningen att jag inte kommer att kunna klara ut KH på ett tag och att det blir ytterst svårt att spela något över huvud taget. Inte okej. Men jag kan ju fortfarande hänga med i spelbranschen och tycka om allt som händer.
                                                           /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback