Musik



Med anledning av min fina hyllning till Portal låten i går och att jag sitter ensam hemma och dunkar Dead By April på högsta volym så tänkte jag fråga er. Brukar ni lyssna på något när ni spelar? Jag gjorde det hela tiden förut men nu när jag har börjat spela Biowarespel där man måste vara koncentrerad på det som sägs hela tiden så har jag gått ifrån det lite. Däremot så lyssnar jag alltid på musik när jag spelar t.ex. Lead and Gold och CoD. (jag struntar i att Filip påstår att man kan höra folk när de går. det är skitsnack) Men jag vill veta om du lyssnar på musik medans du spelar.

                                                            /L

Kommentarer
Postat av: macke

inte när man kör Seriöst(då ska man lysna på fotsteg), men om man bara "leker" med motståndarna så brukar jag lysna på musik i bland.

2010-09-18 @ 19:07:50
Postat av: Linus

Macke: Man hör inga fotsteg i CoD

2010-09-19 @ 20:18:57
URL: http://skegamer.blogg.se/
Postat av: macke

det gör man vist det=)

2010-09-19 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback