Still Alive - GLaDOS

Jag vet att jag är sjuuuukt efter med den här låten men jag skulle tro att ingen av er har hört den. det är för övrigt Still alive med GLadDOS. Jag sitter och lysstnar på den nu och vet inte om jag ska skratta eller gråta. Samtidigt som glados lite sorgsna röst och den sorgsa texten nästan får mig att gråta så börjar jag samtidigt skratta när jag inser hur mycket de har snöat in på tårta. Det känns också som om att jag känner igen musiken men jag vet inte var jag har hört den förut. Om du vet så får du gärna berätta  det. I alla fall så kan du lyssna på den här.



                                                                         /L

Kommentarer
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

Men jag fattar ju nästan aldrig nåt när jag läser din blogg .__.

Datanörd :']

2010-09-16 @ 18:02:41
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/
Postat av: Linnte

Det är för att du inte är så smart.

2010-09-17 @ 17:33:24
URL: http://skegamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback