Knep för fler läsare

God kväll alla glada spelare. Vill minas att jag nämde i går att jag har kommit på hur man ska göra för att få fler läsare. Jag har nämligen gjort lite industri spionage på lite olika kända bloggar. Och jag har kommit fram till att det är några faktorer som gör det.

1. Man måste ha blont, näst intill vitt, hår.
Den blev ju ganska lätt eftersom att jag redan har den hårfärgen:



2. Skriv om och ta kort på saker som du vill köpa. (gärna skor)
Gärna med någon text om hur underbart snygga de är. Här kommer det:

ÅH! Dessa skor vill jag ha så mycket att jag typ sprängs. Är de inte as snygga? Jag gillar speciellet spännerna på sidan. Plus att de är fodrade så att jag kan ha de hela vintern. Solklart köp inom en snar framtid.



Sådär. Nu lär jag ju ha några tusen läsare i morgon om det finns någon logisk rättvisa i morgon.
Vi får se.

                                               /L

Kommentarer
Postat av: EKKen

HaHa... Så klockrent med skorna :D

2010-09-06 @ 22:10:57
URL: http://gaminggrannar.se
Postat av: Linus

EKKen: Tack så mycket. Alltid kul med positiv respons.

2010-09-07 @ 08:00:56
URL: http://skegamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback