Infriat löfte

EFtersom att jag många gånger har lovat saker som jag senare varit tvungen att bryta av tekniska eller andra orsaker så tänkte jag att jag skulle infria ett löfte nu i alla fall. Nämligen "intervjun" med Fatshark.

1. Hur mycket har Lead and Gold sålt till de olika plattformarna?
Tyvärr så kan jag inte svara på den frågan eftersom att inga siffror har meddelats av publishern.

2. Kommer ni att utveckla nya IP:n efter Bionic Comando eller kommer ni att fortsätta göra remakes?
Det kommer att komma nya IP:n men mer än så kan jag inte säga.

3. Till sist: När släpps Bionic Comando?
Har för mig att det har sagt första kvartalet 2011. (Kolla på www.capcom.com för mer info)

NYA IP:N FRÅN FATSHARK CONIFRMED!
Med tanke på att jag älskade Lead And Gold så blir det kul att se vad de hittar på här näst.

                                                       /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback