Betatester i dag...

R.U.S.E.

Betatester nu för tiden ser oftast nästan likadant ut som den färdiga produkten. Det ändras oftast bara på lite småsaker. Så verkar det doc inte vara fallet i R.U.S.E. Strategispelet från Ubisoft som har blivit flyttat på till i September för att förbättra spelet med hjälp av feedback från communityt.

Jag prövade att spela betan och jag tyckte att det var väll ett roligt spel men det sög att det var svårt att förstå sig på och det va så många som var väldigt mycket bättre än mig så jag dog hela tiden.

Sen vill jag också säga att jag ska börja vara mer aktiv på Twitter i framtiden så följ mig gärna där också. 
 
                                        

                                        /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback