Message for Bioware



Ja vad kan man säga...? Vad är det för sadistiska människor på Bioware? Jag vill bli färdig med Dragon Age origins någon gång men det är nog deras mål att jag ska sitta med det i all evighet och aldrig få gå vidare. Tro det eller ej men jag vill faktiskt se slutet på det innan jag lägger ifrån mig det. Men det verkar som om att Bioware motverkar mig på den punkten. Jag har spelat 34 timmar och börjar närma mig slutet men har fortfarande inte kommit fram till själva upplösningen än och den lär ju ta ett tag. Visst är det kul när man får mycket spel för pengarna men wtf? Det måste ju sluta NÅGON gång. Det är som om de på Bioware satt och spånade och ba: "Ska vi inte göra spelet aslångt bara för att se om någon är dum nog i huvet för att klara ut det?" Och jag tänkte bara säga en sak om det är någon från Bioware som läser det här: Nästa spel, gör det precis lika bra fast kanske tio-femton timmar kortare. Det är det som hela spelet förstörs av. Att man hinner bli så SJUUUUUKT less på det innan man är klar.

                                            /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback