Luleå och 3DS.



Var på Gamestop i Luleå i Lördags och köpte Halo 2. Jag har också beställt Mass Effect 2. Jag kommer att ha mycket att göra.

I Luleå så gjorde jag en liten undersökning angående 3DS också. Jag blir inte klok på den över huvud taget. På Gamestop sa de att den skulle komma 11/3-11 men inget pris. På Game sa han att den skulle komma till vintern, Oktober/November, och skulle kosta lite mer än en DSi (d.v.s runt 2500kr) Men på Games hemsida stod det att den skulle komma 2011 och kosta 2700:- Och på Nintendo så visste de varken pris eller släppdatum.

Sammanfattningsvis: Nintendo 3DS kanske kommer i vinter eller 2011. Kanske 11/3-11. Den kommer kanske att kosta 2500, 2700 eller som det stod i Gamestops databas 9999:-

Såg att Game i Luleå skulle ha öppet mellan 00.00-03.00 den 27 så att man kan köpa Starcraft II. Jag antar att Game i Skellefteå ska ha det också och i sådana fall så funderar jag på att gå dit och snacka med alla glada Starcraft spelare. Men vi får se.


                                  /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback