I dag är sista...




I dag så är det sista inlägget på bloggen för i sommar. Sista riktiga inlägget kanske jag ska säga. Jag kommer att uppdatera sporadiskt samt lägga upp recensioner. Däremot så kommer jag att finnas på Facebook och Twitter. Alla länkar finns till HÖGER nu för tiden. Jag har dock hört att folk har lite problem med dem så jag ska fortsätta pilla med det i sommar. Jag kommer att lägga upp på Facebook och Twitter när det finns recensioner och mina framsteg i Lead And Gold. Jag ska lära mig programera i sommar också. =)

Ha en riktigt skön sommar så ses vi igen till hösten, tack för att ni har läst min blogg och jag hoppas att ni kommer tillbaka i höst. (datum kommer på Facebook och Twitter samt här i god tid.)

                                      /L

Kommentarer
Postat av: Maja

KOLLA NU DÅ! http://agneshannamaja.blogg.se/2010/april/majaagnes-videoinlagg.html#comment

2010-06-26 @ 16:14:56
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback