Jag misstänker att...

Jag misstänker att ni börjar tröttna på att läsa om Lead And Gold. Nästa vecka börjar i alla fall E3. Som är, för dig osm inte visste det, världens största spelmässa. Spel som kommer att visas är i alla fall bland annat Portal 2, Call of Duty Black ops, Transformers War of Cybertron.

Det blir spännadne. Jag ska sattsa på att åka dig någon gång. Kanske inte nästa år men året efter det eller efter det. Men det är då det. Det börjar dra ihop sig nu med recensionerna. Efter sommaren så kommer jag att berätta vilka Achivements jag har fått i Lead And Gold.

Om du följer mig på Twitter och Facebook så kommer du naturligt vis att kuna följa mina framsteg samt gämmföra. De Acivemnets som jag har fått nu är:

Goldsnatcher

Finisher

Mad Hatter

Dead Meat

Avarice

First Blood

Beginners Luck

A Doc On Holiday

Lewis And Clark

Goodfellow

Pack Mule

Hat Trick

Quigley

 

                                                    /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback