Förlåt för att jag inte...

Förlåt för att jag inte uppdaterade i går men jag sov typ bort hela dagen plus att det är en röd dag så ingen har typ jobbat i dag häller så. En liten nyhet har jag iaf hittat.

Det finns en person på Obsidian, närmare betsämt shefen där som säger att alien vs predator RPG:t var nästan helt färdigt, det var bara lite kod till som skulle dit och alla utomstående som skulle ha spelat det skulle ha anntagit att det var färdigt. Det tråkiga med det är att vi inte kommer att få veta varför spelet lades ner förns i februari 2011. Jag tycker att det va synd att de lade ner det för jag tror att det hade kunnat bli roligt =)

                       /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback