Singstar Justin Bieber?

http://nukoda.com/wp-content/uploads/2008/08/singstar-logo1.jpg


Hej alla människor som är lediga i helgen (och ni som inte är det också). Vi hade ju temavecka i veckan och då skulle vi "jobba i en affär" Jag jobbade i en spelbutik tillsammans med bla. Agnes. Vi snackade spel och hon sa att hon hade singstar Kent hemma. Då slogs jag av en tanke.

När som helst kommer ju Singstar Justin Bieber att komma ut... Eller hur...? Inte sagt att jag gillar han nu men om de inte släpper det spelet så är de ju dumma i huvet. Jag menar: Alla fjortistjejer i hela världen skulle ju vallfärda till närmsta el-varuhus och köpa först en playstation. Sedan gå till närmaste spelbutik (sa jag gå? jag menar förståss springa skrikandes) och inhandla singstar mickar och själva spelet. De som gör det spelet skulle ju tjäna obegränsat antal miljoner dollar och då har jag räknat i underkant.

Om någon på Sony skulle läsa detta så...: "Hör av er så delar vi rättvist på intäkterna, 60/40 till mig är bra eller?"

/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle köpt det direkt! för jag älskar att sjunga och jag älskar justin:)

2011-08-03 @ 01:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback